Samael Aun Weor . ro  - Prima pagina - Carti in limba Romana

CELE ȘAPTE CUVINTE

Aici - INTRODUCERE


Cand initiatul a facut sa ajunga Kundalini corpului astral pana la inima, atunci trece prin simbolica Moarte si Inviere a Domnului Nostru Iisus Cristos.

In Lumile Interne, Initiatul traieste atunci toata drama Golgotei in corp astral.

Iuda al său il asasineaza, iar un fiu al lui Iuda infige in inima initiatului lancea cu care Longinus rănise coasta Domnului. Atunci i se dau Initiatului cele Șapte Cuvinte teribile ale Calvarului, care ii dau putere Maestrului asupra celor șapte mari planuri cosmice. Aceste Șapte Cuvinte se afla scrise cu caractere de foc pe cele șapte coloane ale Templului teribil de divin al Intelepciunii.

Toata aceasta drama a Calvarului trebuie sa o traim inauntrul planului astral, cu al Treilea Grad de Putere al Focului.

Cele Sapte Cuvinte corespund celor Sapte Grade de Putere ale Focului si celor Sapte Limbi de Foc arzatoare ale Dragonului Intelepciunii.

Cand al Treilea Grad de Putere al Focului ajunge pana in inima, acesta straluceste precum un soare de o extraordinara frumusete.

Al Treilea Grad de Putere al Focului cristifică total corpul astral si deschide total chackrele corpului astral.

La persoanele obisnuite, chackrele sunt doar simturi ale sufletului animal, intim relationate cu functiile psihico-biologice ale organismului uman, deoarece tattvele intra in glandele noastre pentru a se converti in hormoni.

Iar chackrele astrale sunt poarta de intrare pentru tattve.

Dar cand al Treilea Grad de Putere al Focului cristifică corpul astral, atunci chackrele se convertesc in cele sapte biserici despre care ne vorbeste Apocalipsa.

Spuneam in opera noastra intitulata "Revolutia lui Bel", ca cele sapte biserici se afla ridicate in sufletul spirit sau sau corpul Constiintei, si aceasta asa este; dar al Treilea Grad de Putere al Focului deschide chackrele astrale, si atunci acestea se convertesc in chiar cele sapte biserici. Inainte erau pur si simplu simțuri ale sufletului animal.

Acela care se preocupa doar de dezvoltarea chackrelor fara sa lucreze pentru Cristificarea sa se converteste in Mag Negru.

Zeul Agni, Zeu al Focului, restaureaza puterile ignice ale fiecarui corp prin intermediul fiecareia dintre cele Sapte Mari Initieri de Mistere Majore.

Vazut prin intermediul clarviziunii, Zeul Agni pare un copil nou-nascut si este de o Maiestate teribila a Universului.

Cu evenimentul Golgotei in corpul nostru astral, acest corp devine un Nazarinean viu, plin de putere si glorie.

De aceea spunem in ritualul nostru:

"Cred în Fiul, Crestosul Cosmic, puternica mediere astrală, care leagă personalitatea noastra fizică de imanența supremă a Tatălui Solar".

In a Treia Initiere a Misterelor Majore, corpul astral trece prin simbolica Moarte si Inviere a Divinului Rabin din Galileea.

Si prin intermediul clarviziunii vedem atunci pe Fiul Omului, pe Cristosul nostru, pe crucea sa și în Sfântul său Mormant de sticla inainte de Inviere.

Initiatul este apoi adus de catre o putere siderala, iar Magii Negrii, plini de manie, il atacă neincetat pe Initiat.

Cele Sapte Cuvinte il fac atunci pe Initiat omnipotent.

Numele ocult al corpului astral este Zaphnath-Paaneah.

Numele corpului astral consta din doua nume compuse. Primul este Zaphnath; aceasta mantra corespunde astralului nostru inferior. Iar al doilea cuvant, Paaneah, este Fiul, Crestosul nostru Cosmic, care leaga personalitatea noastra fizica de imanența supremă a Tătalui Solar.


Discipolii nostri trebuie sa dobandeasca puterea de a iesi in corp astral. Aceasta putere se obtine vocalizand zilnic timp de o ora mantra sacra EGIPTO.

Vocala E face sa vibreza glanda tiroida si ii confera omului puterea auzului ocult.

G-ul trezeste chackra ficatului, iar cand aceasta chackra a ajuns la dezvoltarea ei deplina omul poate intra si iesi din corpul lui de fiecare data cand doreste.

Vocala I, combinata cu litera P, dezvolta in om clarviziunea si puterea de a iesi in corpul lui astral prin fereastra lui Brahma, care este glanda pineala.

Litera T impacteaza vocala O, in mod intim relationata cu chackra inimii, si astfel omul poate dobandi puterea de a de desprinde de acest plex si a iesi in corp astral.

Pronuntarea corecta a mantrei este urmatoarea:

EEEEEEEHHHHHHHIIIIIIIPPPPPPPTOOOOOOO

Cei care incă nu au putut sa iasa in corp astral cu cheile noastre este pentru inca nu au aceasta putere, și atunci trebuie sa o dobandeasca vocalizand, in primul rand, zilnic, timp de o ora, mantra EGIPTO. Aceasta mantră dezvoltă in totalitate chackrele care sunt in relatie cu dedublarea corpului astral, si astfel discipolul dobandeste puterea de a intra si a iesi din corpul fizic dupa vointa. O data obtinuta puterea dedublarii astrale, discipolul va putea sa iasa si sa intre in corpul fizic dupa vointa.



Mantra egipteana care se intrebuinteaza pentru a iesi in corp astral este urmatoarea: FARAON. Aceasta matra se vocalizeaza in timpul acelor momente de tranzitie intre veghe si somn, avand mintea concentrata la piramidele din Egipt.

Pronuntarea corecta a acestei mantre este urmatoarea:

FFFAAAAAAAARRRRRAAAAAAOOOOONNNNNNN

Această mantra este pentru a iesi in astral si, cum am spus deja, se pronunta in timpul starilor de tranzitie dintre veghe si somn, concentrand mintea la piramidele din Egipt; dar discipolii care nu au puterea de a iesi in corp astral trebuie sa o dobandeasca mai intai vocalizand timp de o ora zilnic, cum am spus deja, mantra EGIPTO.


Cu a Treia Initiere a Misterelor Majore se consuma in noi Moartea, Inmormantarea si Invierea Crestosului nostru.

Si in cea de a treia zi se ridica din mormantul sau de cristal (Sfântul Mormânt), mediatorul nostru, corpul nostru astral sau Crestosul Cosmic.

Invierea si sarbatoarea solemna sunt primite mai tarziu, in Lumile Superioare ale Constiintei.

Maestrul Intern asistă la sarbatoarea sa solemna fara nici un fel de vehicule materiale:

"Moartea a fost inghitita de biruinta. Unde iti este, moarte, boldul tau? Unde iti este moarte, biruinta ta ?"



Mantra EPHRAIM are puterea de a dezvolta toate chackrele si puterile Crestosului nostru Cosmic.

Aceasta mantră se pronuntă astfel:

EEEEEPPPPPHHHHRRRRAAAAAIIIIIIIIMMMMMM

Cu aceasta puternica mantra egipteana intra in activitate toate puterile oculte ale corpului astral.

Vocala H se pronunta precum un suspin adanc, iar litera P îi dă forță acestei vocale, ca atunci cand cineva ar sufla aerul.

Un sacerdot catolic l-a intrebat pe un mag aztec: Cum il chemi tu pe Dumnezeu? Iar magul aztec i-a raspuns suspinand adanc; acest suspin a fost vocala H, iar cuvantul suflare ar trebui sa contina vocala H.

H-ul este vocală, desi gramaticienii nu spun aceasta; H-ul este suflul vietii, suflul de foc, iar combinată cu litera P, așa, PH, dă impresia ca am lovi cu buzele suflul vietii.

Asadar, in această mantra se inchid puteri teribile.

Vocala E dezvolta chackra tiroidei si puterile mintii.

PH-ul duce suflul de foc la toate chackrele corpului astral pentru a le trezi.

Mantra RA face sa vibreze toate chackrele corpului astral ale omului.

Vocala I trezeste chackrele capului, iar combinata cu vocala M, astfel, IM, dobândește o putere teribila care se raspandeste la toate chackrele astrale, animandu-le si aprinzandu-le.

Vocala M se pronunta ca un sunet care se simte in gura, dar cum buzele sunt inchise trebuie sa iasa pe nas. Aceasta vocala M detine puteri teribile.



Tot secretul Invierii Crestosului nostru rezida in cupa de argint a lui Veniamin.

Naasenii utilizau ca si simbol sacru un potir: "In el luau semenul lui Veniamin. Spuneau ca acest semen era compus din vin si apa."

Veniamin este un simbol care reprezinta insusi fondul vehicolului nostru astral; acesta este, in mod real, Crestosul nostru, cel care trebuie sa treaca prin simbolica Moarte a Domnului Nostru Iisus Cristos. Potirul de argint gasit in desaga lui Veniamin este Sfantul nostru Graal. Potirul nostru divin umplut cu energia seminala, cu vinul de lumina sau sangele mantuitor. Bând din potirul lui Veniamin obtinem Invierea Crestosului nostru.

Facand un examen riguros cu privire la Invierea Crestosului nostru sau mediatorul astral, putem vedea prin intermediul clarviziunii un fond esential, un principiu animic, un principiu independent, un astral superior, reprezentat de Veniamin, iubitul frate al lui Iosif, fiul lui Iacov.

Acest astral divin ramane timp de trei zile in mormantul său de cristal, sau Sfântul Mormant, si se ridica din mormantul sau. Toate acestea reprezintă procesul initiatic al celei de-a Treia Initieri a Misterelor Majore.

In legenda lui Iosif, fiul lui Iacuv, este cuprins procesul initiatic al Crestosului nostru.

Iosif reprezinta corpul astral al omului, iar Veniamin il reprezintă pe acest astral superior, pe acest Crestos Divin, inchis inauntrul corpului astral al omului, precum potirul de argint in desaga lui Veniamin. Acest sac este corpul astral propriu-zis, iar astralul divin al lui Veniamin este Crestosul nostru, este insusi Veniamin, este astralul superior.

Si prin medierea acestui astral divin sau superior, ne intoarcem la Tatal nostru. Iosif l-a revazut pe tatal sau, Iacov, prin intermediul lui Veniamin.

Daca observam spicul de grau vedem cum creste milimetru cu milimetru sub puternicele raze de soare, pană dă bobul; odată incoltita sămânța, restul moare.

Inauntrul propriului sac al lui Veniamin, adica inauntrul corpului nostru astral se afla potirul energiei noastre sexuale, cu a cărei putere se formeaza un fel de astral independent si superior, care se uneste cu Intimul la Inviere, dupa trei zile.

Acest nou astral vine sa fie intocmai Crestosul noastru, cel care abandoneaza sacul lui Veniamin si scapa din sacul lui Veniamin si scapa din "sacul" astral in care s-a format, in acelasi mod in care fluturele scapa din crisalida sa, iar noul astral exclama: "Stă scris: eu voi salașlui între coastele tale".

Viața se alimenteaza cu moarte, iar moartea lucreaza pentru viață; vechile noastre pasiuni mor pentru ca sa se iveasca viata.

Acest nou astral este o pleroma inefabila, este o aroma plina de perfectiuni, este summum-ul intelepciunii.

Teozofii, rozacrucienii si spiritistii vorbesc mult de corpul astral si cred ca il cunosc de minune.

Dar care dintre ei a vorbit macar o data in viata despre al Treilea Șarpe de Foc si despre ultrabiologia si ultrafiziologia astralului superior ?

Care dintre ei stia ca inauntrul corpului astral se formeaza un alt corp astral superior? Stiu cumva, acei frati, in ce mod urca cel de-al Treilea Sarpe al nostru prin extrem de fina maduva a Veniaminului nostru sau a astralului superior?

Eu indraznesc sa afirm ca toate cartile care au fost scrise in lume despre Teozofism, Rozacrucianism, Spiritism, etc., sunt deja complet invechite pentru Noua Era a Varsatorului si, prin urmare, trebuie sa fie revizuite pentru a extrage din ele doar esentialul.

Eu, Samael Aun Weor, îi incredintez aici umanității autenticul mesaj pe care Loja Alba il trimite umanității pentru Noua Era a Varsatorului.

Dumnezeu le-a trimis oamenilor intelepciunea Șarpelui. Ce vor mai mult? Aceasta stiinta nu este a mea; aceasta știință este a lui Dumnezeu; persoana mea nu valoreaza nimic, opera este totul, eu nu sunt decat un emisar.

Astralul superior nu il detine toata lumea, acest astral trebuie să îl zămislim; si acest astral ia nastere practicand intens magia sexuala cu femeia; aceasta este ceea ce se numeste formarea Cristosului in noi. De aceea noi, gnosticii, afirmăm că exista doua forme de nastere: "Cea de carne, rezultata din coit, si alta distincta pentru care acesta nu este necesar". Din primul tip de nastere, adica din coitul fornicatorilor, provin oameni condamnati la moarte, iar din cea de-a doua forma de nastere, adica din magia sexuala sau conceptia Spiritului Sfant, survin ingeri, iese Crestosul nostru, iese corpul nostru astral sau Crestosul mediator.

Astfel, calea vietii de familie traita cu intelepciune si iubire ne conduce pana la fericirea inefabila a Nirvanei.

Femeia este calea, femeia este poarta.

Dupa Invierea Crestosului nostru, Initiatul trebuie sa coboare in lumile scufundate ale dusmanului secret.

Se spune ca dupa Inviere, Cristos a trebuit sa coboare in infernuri pentru a scoate de acolo sufletele primilor nostri tați: Avraam, Iacov, etc. Acesta este un simbol viu a ceea ce trebuie sa traiască Initiatul dupa Invierea sa.

Este lamentabil faptul ca Biblia luterana a inlaturat din textul original aceste pasaje si nu exista indoială că aceasta se datoreaza insăsi ignoranței sectelor protestante. Desi protestantii asigură că Luther a facut traducerea sa din autenticul original grec, aceasta nu este asa, pentru ca Martin Luther nu știa greaca.

Textele originale grecesti ale Sfintelor Scripturi le avem in ziua de azi doar noi, gnosticii, inauntrul Sfintei Biserici Gnostice. Biblia este cartea sacră a gnosticilor, si doar noi gnosticii o putem intelege.

Biblia luterana se bazeaza pe lucrarile Sfantului Ieronimus, care sunt in mod intentionat eronate, deoarece Sfantul Ieronimus, in acord cu ordinele primite de la Papa Damas, a trebuit sa canalizeze lucrurile in acord cu interesele Catolicismului roman. Sfantul Ieronimus a fost adevaratul autor al Vulgatei latine.

Asadar, inainte de Inaltare, Cristos s-a aratat discipolilor sai de mai multe ori. Cand s-a aratat mironositelor, Cristos le-a spus:

"Nu mă atinge: căci nu M-am suit la Tatăl Meu, ci mergi la frații Mei și le spune: Mă sui la Tatăl Meu și Tatăl vostru, la Dumnezeul Meu și Dumnezeul vostru". (Ioan 20:17)

Asadar, inainte de Inaltare, Initiatul trebuie sa coboare in lumile scufundate pentru a distruge acolo cele mai intime radacini ale raului.

Si atunci, Initiatul patrunde in regiuni cu adevarat infernale, imposibil de descris in cuvinte.

Mai tarziu, vine Înălțarea, la exact patruzeci de zile de la Invierea Crestosului nostru.

Dar ar fi dificil sa aducem amintirea din Lumile Superioare ale Constiintei in lumea fizica fără interventia astralului nostru. Astralul este mediatorul nostru, si cum am spus deja, este intim relationat cu glandele noastre endocrine si cu sistemul nostru nervos mare simpatic.

Fiecare din simturile corpului astral se afla intim relationate cu glandele endocrine, si de aceea este de o urgenta indispensabila să smulgem din radacini corpul astral din lumile scufundate si a-l stabili in planul Zeilor, pentru el este instrumentul pe care noi il posedăm pentru a uni personalitatea noastra terestră cu omul celest.

Doar asa ne explicam in ce forma si in ce fel se ivește Iluminarea Spiritului Sfant dupa Inaltare. Sa vedem aceste versete biblice:

"Ci veți lua putere, venind Duhul Sfânt peste voi, și Îmi veți fi Mie martori în Ierusalim și în toată Iudeea și în Samaria și până la marginea pământului.

Și acestea zicând, pe cand ei priveau, S-a înălțat, și un nor L-a luat de la ochii lor." (Fapte 1:8-9)

In cea de A Doua Initiere ale Misterelor Majore suntem botezati cu apa, iar in cea de A Treia Initiere a Misterelor Majore suntem botezati cu focul Duhului Sfant. Ioan ne-a botezat cu apa, Cristosul ne boteaza cu foc.

"Că Ioan a botezat cu apă, însă voi veți fi botezați cu Duhul Sfant nu mult dupa aceste zile". (Fapte 1:5)

In timpul acestor patruzeci de zile care preced Inaltarii, Initiatului i se interzice orice contact sexual, deoarece trebie sa-si mentina aura total luminoasa si senina, libera de orice unda pasionala.

Doar dupa patruzeci de zile Initiatul poate sa continuie sa practice ritul de magie sexuala, insa pe timpul acestor patruzeci de zile precedente Inaltarii, Initiatul trebuie sa transmute energia sa sexuala cu ajutorul mintii. In timpul acestor patruzeci de zile precedente Inaltarii corpului nostru astral, ne revine sa coboram inevitabil in Abis, pentru a taia acolo in mod definitiv orice relatie, orice radacina, orice fir cu creaturile raului.

Acolo ne intalnim vechii "camarazi" ai răului si atunci ei isi bat joc de noi si ne atacă neincetat. Acolo trebuie sa traim, sau mai bine as spune, să retraim toate aceste scene tenebroase al trecutului, si astfel tăiem radacinile ce unesc arborele vietii noastre cu Abisurile raului. Acum va intelege Initiatul de ce trebuie sa se abtina Maestrul de la ritul său sexual cu femeia in timpul acestor patruzeci de zile. Devine necesar ca aura sa fie stralucitoare si luminoasa, pentru a se apara de puterile raului si pentru a ușura Ierahiilor munca grea de a dezradacina vehiculul nostru astral din putreziciunea raului.

Aceasta munca este foarte grea pentru Ierarhii.

Acum va intelege devotul Drumului semnificatia ezoterica a Postului Mare. Autenticul Post Mare nu este inainte de Constiinta Maestrului, ci dupa Constiinta sa. Insa, Biserica Catolica si alte secte neocatolice, protestante, adventiste, etc., au pierdut deja traditia tuturor acestora.

Produce durere sa vezi cum fiintele umane sunt profund inradacinate in Abisul raului. In aceste lumi scufundate se ivesc inaintea Initiatului scene dureroase din trecut pe care trebuie sa le retraiasca in Abis pentru a rupe orice legatura cu Tenebrele. Este despartirea de tenebre pe care o face Initiatul.

In timpul acestui Sfant Post Mare, Initiatul, nefiind un demon, este inconjurat de demoni. De aceea, atunci cand Maria Magdalena, dupa ce a exclamat: "Rabboni, Rabboni !", a vrut sa-l atinga pe Maestru, Cristos i-a spus: "Nu mă atinge: căci nu M-am suit la Tatăl Meu, ci mergi la frații Mei și le spune: Mă sui la Tatăl Meu și Tatăl vostru, la Dumnezeul Meu și Dumnezeul vostru". (Ioan 20:17)

Asadar, Cristos i-a spus Mariei Magdalena: "Nu ma atinge" deoarece corpul astral al Maestrului era inconjurat de demoni.

Maria Magdalena il iubea din adancul inimii pe Divinul Rabin din Galileea si cand ea, in picioare fiind, rezemata de un zid, a auzit cuvantul teribil: Tibo! Tibo! Tibo!, care il condamna pe Cristos la evenimentul Golgotei, s-a umplut de teroare inexprimabila.

Misiunea Cristosului este intr-adevar inspaimantatoare. Domnul a dus pe umerii sai toata povara unei cruci foarte grele.

Forta cristica este cea care ne mantuieste; sangele Mielului este cel care ne salveaza de Abisul raului. Doctrina Invierii mortilor este doctrina Cristosului.

In timpul Postului Mare, Initiatul rupe pentru totdeauna acele parâme care leaga barca vietii sale de portul AEDON (mâhnire).

In aceasta carte am vorbit exclusiv despre Invierea si Inaltarea corpului nostru astral sau Crestosului mediator; este doctrina Nazarineanului.

In "Revolutia lui Bel" vorbim de Invierea Constiintei noastre divine (Inalta Initiere) si vorbim de asemenea, in această carte, de acea Inaltare transcedentala, pe care o realizeaza Nirvanicul fara reziduuri cand fuzioneaza cu Glorian-ul sau.

Dar acum, in acest capitol, ne rezumam doar la Moartea, Invierea si Inaltarea corpului nostru astral sau Crestos mediator.

Tot acest proces initiatic al corpului astral se afla inchis in mod intelept in povestirea lui Iosif, fiul lui Iacov.

Iosif reprezinta corpul astral al omului, iar Iacov il reprezinta pe Tatal care este in ceruri, pe Tatal nostru.

Iosif este vândut de fratii săi. Toti vechii nostrii camarazii ne tradează, ne vând, cand noi reușim să pășim pe cararea stancoasa care conduce la Nirvana.

Iosif se converteste in sclav al unui eunuc, iar Cristos spune: "Sunt unii care s-au facut eunuci din iubire pentru Imparatia Cerurilor".

Cand Iosif se hotaraste sa urmeze cararea castitatii este tentat de catre femeie si cade in temnita amaraciunilor, calomniat si defaimat, insa fidel votului sau de castitate.

Iar in temnita durerii nu avem consolare mai mare ca painea si vinul transsubstanțierii. Cristos este paharnicul si brutarul.

Acolo numai paharnicul si brutarul care sufera pentru noi, adica substanta noastra cristică mântuitoare, care ne mantuieste si ne scoate din temnita durerii si a amaraciunii pana la a ne duce la picioarele faraonului nostru intern, sacrul nostru Intim, Regele nostru, care ne face domni si stăpâni pe intreg pământul Egiptului.

Si asa ajungem la Inalta Initiere si ne pregatim pentru Invierea Crestosului nostru mediator. Cei doisprezece fii ai lui Iacov, adica Zodiacul (cele doisprezece constelatii zodiacale), ne tot inconjoară si ne transformă, pana cand, la sfarsit, il gasim pe Veniamin al noastru, prin intermediul caruia inviem si din nou il imbratisam pe Tatal nostru sideral.

Deja am explicat in operele noastre trecute ca Intimul fiecarui om este o flacara desprinsa din Constiinta unui Geniu Sideral, cel care este Tatal nostru care este in ceruri, Tatal Intimului nostru, Iacovul nostru.

Visul faraonului este de asemenea extrem de simbolic. Cei sapte ani de abundenta si cei sapte ani de foamete simbolizeaza cele sapte trepte de putere ale Focului, cele sapte Initieri ale Misterelor Majore si amaraciunile fiecareia dintre cele Sapte Mari Initieri ale Misterelor Majore, durerile fiecaruia dintre cele Sapte Portaluri.

Potirul de argint al lui Veniamin este semenul, prin intermediul caruia corpul nostru astral reinvie dintre morti.

Sotia lui Iosif, Asenath, este Mintea Cristos a Arhatului, este frumoasa Elena, careia i-a cantat Homer in Iliada sa, ea este fiica sacerdotului din On, Intimul nostru, Fiinta noastra Reala.

Fii lui Iosif sunt Manase si Efraim. Manase este o mantra tenebroasa inauntrul careia sunt inchise toate acele forte ale raului care ne-au indepartat de casa Tatului nostru si care ne-au scos din Eden.

Iosif al nostru, adica corpul astral, trebuie sa se elibereze total de temnita coruperii, pentru ca sa poata lumina deasupra capului sau, steaua stralucitoare a lui Iacov.

Cand corpul astral se elibereaza din Abis, se intoarce la steaua Tatului sau, care i-a suras intotdeauna; adica corpul astral al Initiatului intra in aura stelara a Tatului sau.

"Veniamin, lup răpitor, dimineața va mânca vânat și prada va impărți seara". (Geneza 49:27)

Veniamin-ul nostru ne rapeste din Abisul răului dimineata ca si pradă a luminii, iar seara imparte prada, cand dezradacineaza corpul nostru astral din Abisul raului.


"Iosif, ramura de pom roditor (corpul astral), ramura de pom roditor langa izvor, ramurile lui se revarsă peste ziduri.

Îl vor amărî și îl vor dușmăni; înspre el arunca-vor săgeți și îl vor sili la luptă.

Dar arcul lui va rămâne tare și mușchii brațului lui întăriți, mulțumita Dumnezeului celui puternic al lui Iacov (de aici păstorul și piatra lui Israel) .

De la Dumnezeul tatălui tău (steaua Tată a Intimului) și El te va ajuta; și de la cel Atotputernic - El te va binecuvânta; de la El să vină binecuvântările, de sus de la ceruri, și binecuvântările adâncului de jos, binecuvântările sânilor și ale pântecelui.

Binecuvântările tatălui tau întrec binecuvântările munților celor din veac și frumusețea dealurilor celor veșnice. Aceste binecuvântări să fie pe capul lui Iosif, pe creștetul celui mai ales între frații lui. (Veniaminul nostru care ne rapește pentru Dumnezeu și pentru Tatăl) (Geneza 49:22-26)


Nu vreau sa asigur ca patriarhul Iosif din Egipt nu a existat; ceea ce doresc este sa asigur ca in viața fiecarui Initiat este cuprinsă drama Initierii.

Nici nu vreau sa neg cei sapte ani de abundență si de foamete din Egipt potrivit visului faraonului pe care l-a interpretat Iosif. Nu există indoială că aceasta s-a intamplat; dar inauntrul a toate este cuprinsa drama initiatica a unui Initiat.

Cei doisprezece fii ai lui Iacov sunt doar cele douasprezece constelatii zodiacale inauntrul carora am venit evoluand si involuand.

Asadar, in orice povestire straveche sunt cuprinse mari adevaruri cosmice.

Viata fiecarui Initiat este relationata cu figuri pur simbolice si doar intre Initiati ne putem intelege asa cum se cuvine.

Initierea este aceeasi viată, si de aceea viata unui Initiat este insăși drama Initierii.

Sa vedem urmatoarele versete:

"Asadar, Iosif a fost dus in Egipt, iar Putifar, eunucul lui Faraon si mare cămăras, barbat egiptean, l-a cumparat din mâna Ismaelitilor care-l dusesera acolo". (Geneza 39:1)

"Asa fiind, femeia stapanului sau si-a pus ochii pe Iosif si i-a zis: Culcă-te cu mine!

Iar el n-a voit, ci a zis catre femeia stăpânului sau: De cand sunt aici, stapanul meu nu poarta grijă de nimic in casa sa, ci toate câte are le-a dat pe mâna mea". (Geneza 39:7-8)

Cu aceste versete vedem demonstrat faptul ca este vorba de o povestire pur alegorica, deoarece este complet imposibil ca un eunuc, ca un castrat, sa poata avea femeie. De aceea pentru a putea intelege Biblia trebuie sa fii gnostic, deoarece Biblia este o carte extrem de simbolica, iar daca intentionăm sa o citim in stilul protestant, asa cum cineva citeste coloanele dintr-un ziar, cadem in absurditatile cele mai teribile.

Intreaga istorie a lui Iosif este un cufar sacru inauntrul caruia este ascunsa aceeasi dramă a Calvarului.

Pentru a intelege simbolica povestire a patriarhului Iosif trebuie sa fii initiat.

Capitolul trei al Genezei ne invață in ce fel a iesit omul din Eden. Dar capitolele care trateaza despre istoria lui Iosif se afla inauntrul Genezei insăsi, si ne explica in ce fel a iesit omul din casa Tatălui său si in ce fel se intoarce omul in bratele Tatălui său, la fericirea inefabila a Edenului, la Paradisul de unde a iesit.

Invierea Fiului Omului este posibila numai bând din potirul de argint al lui Veniamin, adica, practicand intens magia sexuală cu femeia. Veniamin "ne răpeste" pentru Dumnezeu si pentru Tatăl.

Povestirea lui Iosif ascunde secretul pentru a ne reintoarce in Eden, si de aceea această povestire se afla inauntrul Genezei insăși.

Femeia il tenteaza pe Iosif, iar Iosif invinge tentatia; acest lucru ascunde cheia magiei sexuale. Cel care are urechi sa auda si cel care are intelegere sa inteleagă, căci aici este intelepciune.

In timpul acestui Post Mare, precedent Inaltarii Maestrului, verbul inefabil al marilor Iluminati rasună cu un ecou misterios inauntrul unui templu inchis.

Sunt patruzeci de zile de eforturi teribile pentru Sacrul Colegiu de Initiati.

Si Maestrii, cântând in limba sacră cântări miraculoase inauntrul templului inchis, cu puterea verbului lor sacru, desprind vehiculul nostru astral din profundele radacini ale raului din Abis, in care se afla inradacinat din vechi timpuri. Si atunci ne vine rândul sa trăim, sau mai bine as spune, sa retraim toate scenele tenebroase ale trecutului, ca si cum ne-am lua "la revedere" de la Tenebre.

Este o lege a Naturii, aceea de a recapitula lucrurile trecute, inainte de a initia noile sale manifestari. Fătul uman recapituleaza in matrice toate procesele trecute ale evolutiei umane, inainte de nasterea sa.

Pamantul fizic a recapitulat perioadele lunară, solară si saturniană inainte de a initia Epoca Curcubeului.

Asadar, Initiatul, dupa Invierea sa, trebuie sa recapituleze tot trecutul său in Abis inainte de inaltarea sa. Initiatul incepe prin a-si recapitula cele mai tenebroase scene ale trecutului sau in sfere cu adevarat infernale, iar dupa aceea va urca putin cate putin spre sfere nu intr-atat de teribile si mai putin barbare.

In Abis retraim toate rautatile inspaimantatoare ale vechilor noastre incarnari si atunci ne dam seama ce inseamna Cristos pentru noi.

In mod real ar fi fost imposibil sa se iasa din Abis fara ajutorul Divinului Salvator al lumii. Doctrina Invierii mortilor este doctrina lui Cristos.

Moarte sunt toate fiintele umane, si doar prin intermediul sangelui martirului Golgotei vor putea sa invie toate fiintele umane.

Cand sufletul uman reinvie dintre mortii vii, devine inger, iar atunci i se deschid sufletului toate acele minuni si puteri ale lumilor subtile. I se ridică toate valurile si se converteste intr-un Zeu al Universului.

Aceasta este doctrina pe care Cristos a predat-o in secret celor saptezeci de discipoli ai sai. Divinul Rabin din Galileea se va reincarna din nou in Era Varsatorului. Eu, Aun Weor, sunt noul precursor al Maestrului. Eu, Aun Weor, infiintez poporul lui Cristos pentru a-l incredinta Cristului, iar poporul lui Dumnezeu se reuneste in jurul meu si eu il voi incredinta Cristosului sau ca sa domneasca cu el in timpul Epocii Varsatorului.


"Dar daca se predică faptul că Cristos a fost inviat din morti, cum pot spune unii dintre voi că nu există invierea mortilor?

Daca nu există o inviere a mortilor, nici Cristos nu a inviat.

Dar daca Cristos n-a fost inviat, atunci predicarea noastra este in zadar si, de asemenea, si credinta voastra este in zadar.

Mai mult decat atat, noi suntem găsiți ca depunând o marturie falsă despre Dumnezeu, pentru că am depus marturie ca Dumnezeu L-a inviat pe Cristos - pe care, daca este adevarat că mortii nu invie, nu L-a inviat.

Daca mortii nu invie, nici Cristos n-a fost înviat.

Iar daca Cristos n-a fost inviat, atunci credința voastra este zadarnică, iar voi sunteți inca in pacatele voastre.

Atunci si cei care au murit in Cristos sunt pierduti.

Daca numai pentru viata aceasta am sperat in Cristos, atunci suntem cei mai de plans dintre oameni!

Dar Cristos a fost inviat din morti - primul rod dintre cei care au murit.

Intrucat moartea a venit printr-un om, invierea mortilor a venit tot printr-un om.

Asa cum in Adam toti mor, la fel, in Cristos, toti vor fi adusi la viata." (1 Corintieni 15:12-22)


Asadar, doctrina lui Cristos este doctrina Invierii mortilor.

Noi gnosticii, intelegem prin "morți" morții vii, adică umanitatea intreagă.

Si numim morti vii pe toate fiintele umane, din urmatoarele motive:

1. Nu vad si nici nu aud nimic din ce se intamplă in Lumile Interne.

2. Sunt supusi bolilor si mortii.

3. Nu stiu sa manevreze fortele universale.

4. Sunt supusi durerii si amaraciunii.

5. Nu au putere asupra Misterelor Vietii si Mortii, nici nu le cunosc.

6. Mor impotriva vointei lor si se nasc impotriva vointei lor; si nici nu stiu cum se nasc si nici cum mor.

7. Sunt locuitori ai Abisului.

Ei bine, noi, gnosticii, invățăm că Invierea Mortilor este posibila doar prin initiere. Invierea mortilor este a sufletului si nu a corpului fizic.


"Ceea ce spun, fratilor, sunt urmatoarele: carnea si sangele nu pot sa mosteneasca Imparatia lui Dumnezeu, si nici ceea ce este muritor nu poate mosteni ceea ce este nemuritor." (1 Corinteni 15:50)


"La fel este si cu invierea mortilor - ceea ce este semanat e muritor si ceea ce este inviat e nemuritor.

Este semanat intr-o stare de dezonoare si invie intr-o stare de glorie. Este semanat intr- stare de slabiciune si invie intr-o stare de putere.

Este semanat un trup fizic si invie un trup spiritual. Exista un trup fizic si exista un trup spiritual.

Asa este si scris: primul om, Adam, a devenit un suflet viu; ultimul Adam - un duh care da viata.

Dar primul nu este cel spiritual, ci cel fizic; apoi cel spiritual.

Primul om a fost facut din țărâna pamantului. Al doilea om, care este Domnul, este din cer." (1 Corinteni 15:42-47)


Cu aceste versete este in totalitate dovedit faptul ca Invierea este a sufletului si nu a corpului.

Ar fi complet ridicol si chiar de râs sa gandim că oasele se vor uni cu oasele pentru a reinvia in final din marea trompetă, asa cum cred protestantii, catolicii, adventistii, presbiterienii, etc. Cineva ar trebui sa fie nebun pentru a accepta o astfel de nerozie.

Invierea mortilor se obtine doar prin intermediul intelepciunii ascunse.

"Ci vorbim despre intelepciunea secreta a lui Dumnezeu, care a fost ascunsa, dar pe care Dumnezeu a destinat-o inaintea veacurilor pentru gloria noastra." (1 Corinteni 2:7)

Un fiu al Invierii are urmatoarele puteri:

1. Are puterea de a vedea si auzi in toate Lumile Interne.

2. Are putere de a menevra Misterele Vietii si ale Mortii.

3. I se dă putere pentru a judeca mortii vii (intreaga umanitate).

4. Se naste dupa voință si se dezcarneaza dupa voință.

5. Are putere de a linisti furtuni sau a le dezlantui dupa vointa.

6. Puteri pentru a face sa tremure pamantul si sa scufunde continente dupa vointa.

7. Puteri asupra focului si uraganelor, etc.

Sanat Kumara, Batranul Zilelor si Domn al Lumii, a fost fondatorul Colegiului de Initiati al Marii Fraternitati Universale Albe. Aceasta mare ființă este unul din cele Patru Tronuri despre care ne vorbeste Sfanta Biblie, si traieste in Asia de multe milioane de ani cu acelasi corp fizic, pe care el l-a adus pe Pamant din epoca Lemuriei; asupra lui, moartea nu a avut putere, nici nu va avea vreodata, pentru că este fiu al Invierii si asupra nici unui fiu al Invierii moartea nu are putere.

Maestrul Morya, Maestru din Raza lui Marte, locuieste in Himalaya la marginea unui drum; traieste intr-o casa umila, are nenumarati discipoli, iar corpul sau actual are o varsta de peste noua sute de ani; nici asupra Maestrului Morya moartea nu a biruit, nici nu va birui, pentru ca Maestrul Morya este fiu al Invierii mortilor si asupra nici unui fiu al Invierii moartea nu are putere.

Moartea ii razbeste doar pe cei slabi, pe cei lasi, pe cei care vii fiind, sunt morti, pe fii Marii Prostituate, care n-au fost capabili, care n-au avut curajul de a termina cu fornicatia lor dezgustatoare.

Maestrul Koot Hoomi este de asemenea foarte cunoscut in Occident si apartine Razei Intelepciunii. Are de asemenea varste indescifrabile si isi are sanctuarul pe culmile inzapezite ale muntilor Himalaya. Acesta este alt fiu al Invierii; nici asupra lui moartea nu are putere, pentru ca moartea are putere doar asupra proștilor, asupra fornicatorilor, asupra fornicatoarelor si asupra adulterinilor.

Maestrul D.K (Djwal Khul) este alt fiu al Invierii, alt Supraom care a stiut sa se foloseasca de energia sa sexuala. Acest Maestru apartine Razei lui Mercur; a ajutat-o pe Maestra H.P. Blavatsky, dictandu-i mare parte din "Doctrina Secreta".

Deține acum acelasi corp pe care il avea in anul 1675 si moartea nu l-a invins, pentru că este un fiu al Invierii.

Sa vorbim acum de Pavel din Tars. In prezent acest Maestru este incarnat si este Maestrul Hilarion. Numitul Maestru este autorul operei intitulate "Lumina pe Drum".

Maestrul Hilarion se desfasoara in Raza Stiintei, este un Maestru al Razei lui Mercur.

Maestrul Serapis, maestru al Razei lui Venus, este alt fiu al invierii si este de varste incalculabile; dirijeaza Arta Mondiala.

Maestrul Rakiczi. este acelasi Conte de Saint-German, Roger Bacon si Francis Bacon. Acest Maestru dirijeaza politica mondiala. Acum traieste in Tibet si detine acelasi corp fizic cu care el a fost cunoscut in timpul secolelor XVII, XVIII si XIX la toate curțile din Europa. Asupra acestui Maestru au trecut secolele fara ca moartea sa-l fi invins, pentru ca este un fiu al Invierii. Acest Maestru apartine Razei lui Jupiter.

Fiecare dintre acesti Maestrii apartine unei Raze determinate, deoarece exista Sapte Raze de evolutie cosmica:

1. Raza Lunara

2. Raza Mercuriana

3. Raza Venusiana

4. Raza Solara

5. Raza Martiana

6. Raza Jupiteriana

7. Raza Saturniana

Nu este adevarat acel lucru pe care il spun teozofii, cum că in fiecare Initiere a Misterelor Majore Initiatul intră in alta Raza Cosmica.

Fiecare Maestru evolueaza si se desfasoara in propria sa Raza, si nu schimba niciodata Raza.

In Lumile Interne fiecare din cele Sapte Raze ale Templul sau de Mistere.

Eu, Samael Aun Weor, Maestru al Razei lui Marte, dau marturie de aceste lucruri, nu pentru ca le-am citit in carti, cum fac teoreticienii, ci pentru ca le-am trăit; sunt un fiu al Invierii si dau marturie de Invierea mortilor, pentru ca eu, Aun Weor, am reinviat dintre mortii vii, iar datoria mea ca si Initiator al Noii Ere Varsator este să dau marturie de doctrina sfanta a Divinului Rabin din Galileea, cu scopul ca aceasta doctrina sfanta a Salvatorului lumii sa se raspandeasca pe toata fata pamantului, fara deosebire de rasa, sex, casta sau culoare.

Fiecare din aceste Raze are Seful sau:

1. Conducatorul Razei Lunare: GABRIEL.

2. Conducatorul Razei Mercuriene: RAPHAEL.

3. Conducatorul Razei Venusiene: URIEL.

4. Conducatorul Razei Solare: MICHAEL.

5. Conducatorul Razei Martiene: SAMAEL.

6. Conducatorul Razei Jupiteriene: ZACHARIEL.

7. Conducatorul Razei Saturniene: ORIPHIEL.

Acestea sunt cele Sapte Raze despre care au vorbit atat de mult teozofii si carora li s-au dedicat volume intregi fara sa se dea niciodata explicatia exacta si corecta a acestora. Teozofii au descris Razele intr-o forma atat de confuza si atat de vaga incat, in mod real, nu implinesc nazuintele intime ale sufletului. Teozofii trebuie sa fie mai practici; in mod real, invataturile Societatii Teozofice nu servesc nimanui.

Sub influenta acestor Raze evolueaza milioane de fiinte si nenumarate Ierarhii.

Orice fiinta umana poate sa stie carei Raze apartine doar numarand liniile transversale ale fruntii sale:

Cei care au o singura linie apartin Razei Lunare.

Cei care au doua linii apartin Razei Mercuriene.

Cei care au trei linii apartin Razei Venusiene.

Cei care au patru linii apartin Razei Solare.

Cei care au cinci linii apartin Razei Martiene.

Cei care au sase linii apartin Razei Jupiteriene.

Cei care au sapte linii apartin Razei Saturniene.

(Să se consulte "Curs Zodiacal", de acelasi autor)

Toti Maestrii celor Sapte Raze suntem fii ai Invierii, noi toti am trecut prin amaraciunile Calvarului; noi toti am experimentat, in noi insine, Inaltarea Domnului.

Nici un Maestru nu iese, niciodata, din Raza sa, fiecare Maestru lucreaza doar in Raza sa. Conducatorul Razei noastre este Tatal nostru care este in ceruri. Nici un Maestru nu-si abandoneaza niciodata Tatal care este in ceruri, de aceea este imposibil ca un Maestru sa treaca de la o Raza la alta cum cred teozofii.

Eu, Aun Weor, sunt fiul Tatalui meu, Samael, si chiar daca in trecutul meu am evoluat sub regenta diferitelor planete, niciodata n-as fi putut iesi din Raza lui Samael, pentru ca asadar, din Samael am iesit si la Samael m-am intors, si in toate existentele mele am avut cinci linii pe frunte.

La Inaltarea Domnului, corpul nostru astral se elibereaza de Abis si se inalță in aura luminoasa a Tatalui nostru care este in ceruri.

Cand Maestrul Intern, ingenunchiat pe Sfantul Altar al celei de A Treia Initieri a Misterelor Majore, primeste Initierea sa, atunci pe Altarul Sacru, ca si cum ar cobori din albastrul infinit, apare stralucind Sanat Kumara, in numele caruia se primesc toate initierile.

Este indescriptibila prezenta sublima a acestui Batran al Zilelor. Parul sau carunt cade pe umerii sai si pare sa nu fi fost niciodata atins de foarfece. Barba lui alba si infatisarea sa maiestoasă ne reveleaza descrierea lui Dumnezeu.

Sanat Kumara, cu corpul sau semidezgolit si cu bastonul sau in mana, pare un Adamit.

Sanat Kumara este rezultatul purificarilor milenare.

A Treia Initiere a Misterelor Majore o primeste Maestrul Intern in Lumile Superioare de Constiinta, si asistă la Initierea sa fără vehicule materiale de nici un fel.

Aceasta veche doctrina a Misterelor Majore o primeste Maestrul Intern in Lumile Superioare de Constiinta, si asistă la Initierea sa fără vehicule materiale de nici un fel.

Aceasta veche doctrina a Invierii initiatice au cunoscut-o toate sectele gnostice din vechile timpuri, toate societatile initiatice ale trecutului: nazarineni, perati, pitagoreici, etc. Invierea s-a cultivat in Misterele din Egipt, Grecia, Roma, Babilonia, Siria, Persia, India, Mexic, Peru, Troia, Cartagina, etc., etc.

Invierea a fost doctrina esenienilor; Invierea a fost doctrina tuturor inteleptilor trecutului; aceasta este intelepciunea gnosticilor.

Isis traieste intotdeauna pentru a-l reinvia pe Osiris prin intermediul phalusului sacru.

Intelepciunea sexului este fundamentul oricarei Scoli autentice de Mistere. Acesta este Lingam-Yoni al Misterelor Grecesti.

Mantuirea rezidă in mod exclusiv in magia sexuala.

Prin intermediul magiei sexuale si prin sfintenia perfecta orice om se poate converti in Maestru al Misterelor Majore ale Marii Fraternitati Universale Albe.

Procesul stiintific al Inaltarii produce in corpul Initiatului un proces de transformare biologica ale carei simptome se exprimă prin decadere sau slabiciune organică, in special cand se apropie ora asfințitului.

Totusi, aceasta nu reprezinta boală sau slabiciunea organica propriu-zisă, ci doar fenomene trecatoare rezultate din transformarea corpului astral, in timpul acestor patruzeci de zile ale Inaltarii Domnului.

Este logic că orice transformare a corpului astral cauzeaza transformari similare in procesele celulare si in mecanismul electrobiologic al glandelor noastre endocrine care, ca si laboratoare minunate, transformă tattvele in distincte substante biochimice, ale caror diverse combinatii vin sa se concretizeze in cele din urma in hormoni.

Corpul astral isi are baza in ficat. Daca examinam cuvantul (in spaniola: hIgAdO - ficat) vedem că are cele trei litere I, A, O.

Diorf spune intr-unul din versurile sale: "Sa stiti ca dintre toți zeii, cel mai elevat este IAO. Hades este iarna. Zeus incepe in primavara. Helios in vara. Iar in toamna revine la activitate IAO, care lucreaza in mod constant. IAO este Jovis-Tatal, este Jupiter, pe care evreii il numesc pe nedrept Iahve. IAO ofera vinul substantial al vietii, in timp ce Jupiter este un sclav al soarelui." (Huiracocha, "Biserica Gnostica, pag 97, Editia a IV-a)

Este necesar sa desprindem corpul astral din infernurile omului.

In camera ezoterica relationata cu semnul zodiacal al Fecioarei ni se arată că radacinile arborelui existentei rezida in pântece. O examinare de fond asupra intestinelor ne permite sa intărim aceasta afirmatie. Sa se observe analogia interesanta, existentă intre radacinile arborilor si radacinile arborelui propriei noastre vieti. Aceste radacini sunt intestinele noastre atat de intim relationate cu semnul zodiacal al fecioarei.

Asa cum radacinile arborilor isi extrag hrana din noroiul pamantului pentru a o transforma in seva nutritiva care se raspandeste prin toate venele si celulele arborelui, tot asa radacinile noastre intestinale extrag in mod intelept din alimente cele mai diverse principii vitale pentru a hrani cu ele arborele minunat al propriei noastre biologii organice.

Asa cum in locurile profunde ale radacinilor arborilor se gaseste noroiul pamantului, tot asa in locurile profunde ale partii de jos a pantecelui si a ficatului nostru se gasesc infernurile omului sub forma de straturi, sfere sau lumi scufundate constituite de atomii inamicului secret.

In timpul celor patruzeci de zile ale Inaltarii Domnului, Ierarhiile creatoare trebuie sa desprinda corpul nostru astral de aceste infernuri ale omului, unde retraim si recapitulam toate scenele tenebroase ale trecutului nostru.

Aceasta recapitulare incepe dupa Invierea Crestosului nostru.

Se initiaza procesul de recapitulare incepand cu sfera scufundata cea mai tenebroasa a Universului, care are culoarea sangelui si in ale carei oribile abisuri traiesc toti monstrii si răutățile lumii.

Si mai apoi, recapituland toate scenele noastre tenebroase, vom urca putin cate putin prin diversele straturi, regiuni sau planuri ale atomilor inamicului secret.

La noasprezece zile (19) dupa Invirea Crestosului nostru, o anumita capă sau substanță atomică a contrapărții astrale a pantecelui nostru este smulsa de catre Ierarhii.

Numita capă, asemanatoare pielii organismului nostru uman, este ca o poarta a infernurilor omului, formata de atomii inamicului secret.

Aceasta poartă inchisă ține prizonier sufletul uman inauntrul Abisurilor raului.

Indepartată această groasă capă atomică a contrapărții astrale a pantecelui nostru, Maestrii trebuie sa vindece aceasta zona a pantecelui nostru.

In mod natural, toate aceste diverse transformari ale corpului nostru astral trebuie inevitabil sa se repercuteze asupra intimei noastre biologii organice, dând naștere unor simptome de slabiciune organica trecatoare si manifestari sporadice de foame in corpul fizic al Maestrului.

Daca descompunem numarul 19 astfel: 1 + 9 ne suma 10. Ei bine, tot progresul devotului drumului se bazeaza pe numerele 1+2+3+4=10. Acum isi vor explica discipolii mei de ce exact la 19 zile trebuie sa fie scoasa din radacini poarta atomica ce tine corpul astral prizonier inauntrul infernurilor omului.

Desigur, trebuie sa explicăm discipolilor nostri acel stadiu de prizonier, la care facem aluzie, se refera in mod unic la fondul vital al corpului nostru astral, adica la chiar radacinile minunatului nostru vehicul astral, inchise inauntrul profunditatilor abisului; aceste radacini sunt fondul scufundat radacinilor arborelui nostru organic.

Acestea sunt infernurile omului de unde trebuie sa fie desprins corpul nostru astral. Asadar, pe numarul 10 se bazeaza tot progresul studentului. Pe numarul 10 se fundamenteaza Cei Zece Sefiroti ai Kabalei. Acesti Zece Sefiroti sunt urmatorii:

1) KETHER, Ințelepciunea; Magul din primul arcan al Tarotului, a carui hieroglifa primitiva este reprezentata printr-un barbat.

2) CHOKMAH, Iubirea; Preoteasa Tarotului; Intelepciunea oculta; Sacerdotesa; a doua carte a Tarotului; Luna; hieroglifa primitiva este gura omului.

3) BINAH, Puterea; planeta Venus; a treia carte a Tarotului; Imparateasa; simbolul primitiv este o mana cu gestul de a prinde.

Acesti trei Sefiroți sunt Coroana Sefirotică.

Apoi cei sapte Sefiroți inferiori vin in urmatoarea ordine:

4) CHESED, Jupiter; fiinta Divină, Atman; Hieroglifa primitiva: un sân; a patra carte a Tarotului; Mila; cartea Imparatului.

5) GEBURAH, Rigoarea; a cincea carte a Tarotului; Papa sau Hierofantul Tarotului; Marte razboinicul.

6) TIPHERET, Venus, Frumusetea; Iubirea Spiritului Sfant; corpul cauzal al omului; a sasea carte a Tarotului, Indragostitul.

7) NETZAH, Justitia Arcanului,a saptea carte a Tarotului; Saturn; Victoria.

8) HOD, Mercur; carul Tarotului; cartea a opta si Eternitatea a tot.

9) YESOD, Soarele; a noua carte a Tarotului; Ermitul, Absolutul.

10) MALKUT, Universul intreg, Maria sau Fecioara, Natura.

Acesti 10 Sefiroti traiesc, evolueaza si progreseaza inauntrul constiintei. Omul este insuși Arborele Sefirotic. Este foarte interesant ca omul are zece degete la maini si că Decalogul este compus din zece porunci. Acum va intelege Devotul drumului importanța numarului 10. Acum vor intelege discipolii mei de ce la 19 zile de la Invierea Crestosului nostru este scoasa din radacini, de catre Maestrii poarta atomica a infernurilor omului.

Cand Pavel din Tars a scris Epistola sa catre Filipeni incă nu ajunsese la Inviere. Sa vedem urmatoarele versete care pot dovedi afirmatia mea:

"Insă toate cele care pentru mine erau un caștig, le consider ca o pierdere, datorită lui Cristos.

Mai mult decat atat, le consider pe toate o pierdere din cauza a ceea ce are o valoare deosebita: cunoasterea lui Cristos Isus, Domnul meu, datorita caruia am suferit pierderea tuturor lucrurilor si datorita caruia le consider gunoaie - pentru a-L câștiga pe Cristos.

Si pentru a fi gasit in El nu având o dreptate a mea, care vine din Lege, ci una care vine prin credința in Cristos, dreptate care vine de la Dumnezeu si care se bazează pe credință.

Vreau să-l cunosc pe El, puterea invierii Lui, părtășia suferintelor Lui, devenind ca El in moartea Sa.

Si, cumva, să pot ajunge la invierea din morti. (a Treia Initiere a Misterelor Majore)

Nu că deja am obtinut aceasta sau deja am atins desavarsirea, ci urmaresc sa pun stapanire pe ea, pentru că si Cristos Isus a pus stapanire pe mine.

Fratilor, eu insumi nu consider că am atins aceasta, insa fac un singur lucru: uitand ce este in urma, fac tot ce pot mai bine pentru a obtine ceea ce este inainte.

Alerg spre țintă, pentru premiul chemarii de sus al lui Dumnezeu, in Cristos Iisus." (Filipeni 3:7-14)


Dar pana azi, Pavel a dobandit deja Invierea, si in prezent este incarnat din nou si este Maestrul Hilarion, autor al operei intitulate "Lumina pe Drum".

Aceasta este vechea doctrina a primilor părinti ai Bisericii Gnos-Catolice. Acestei doctrine au apatinut Basilide, Saturnian din Antohia, Simon Magul, Carpocrate, fondator a diferite manastiri din Spania, Marcion din Pont, Sfantul Toma, Valentin, Sfantul Augustin, Tertulian, Sfantul Ambrozie, Irineu, Hipolit, Epifanie, Clement din Alexandria, Marcu, Cerdon, Empedocle, Sfantul Ieronimus, etc. Aceasta este vechea doctrina a nazarinenilor, setienilor, peratilor, valentinienilor, iustinienilor, etc. Aceasta este antica doctrina care s-a cunoscut in toate vechile Scoli de Mistere si pe care Cristos a predat-o in secret celor saptezeci de discipoli ai sai. Aceasta este Stiința secretă pe care eu, Samael Aun Weor, o raspandesc in mod public, pentru a initia Era Varsatorului. Aceasta este doctrina secreta a Divinului Nostru Salvator; toata aceasta intelepciune gnostică se află cuprinsă inauntrul Pistis Sophiei.

Aceasta carte contine patru parti; prima si a patra parte nu poartă nici o inscriptie; dar a doua parte a acestei carti poartă la final o inscriptie care spune: "Parte din volumele Salvatorului" ; si la inceputul acestei a doua carti se gaseste alta inscriptie: " A Doua Carte din Pistis Sophia".

"Se vorbeste despre cartea culminanta a tuturor doctrinelor gnostice, care a fost publicata in latină, in anul 1851 de Schwartz si Petermann, dupa un codice din Muzeul din Londra, numit Askeniano, a carui vechime se intoarce in timp la secolul III, desi unii sunt de parere ca la secolul V (Opus Gnosticum Valentino Adjudicatum est codice manuscripto Coptico Londinense descripsit et Latine vertit M. G. Schwartz)" (versiune din "Biserica Gnostică" de Krumm Heller, pag. 12, Editia a IV-a).

Asadar, doctrina ezoterică a Invierii, asa cum o predăm aici, se află inchisă in cele 148 de capitole din Pistis Sophia si in profunda intelepciune ezoterica a Sfintei Biblii.

Este păcat că Maestra Blavatsky nu a dat peste comorile gnostice.

Doctrina Sfintei Biserici Gnostice este intelepciunea Domnului Nostru Iisus Cristos.

Sa continuăm acum cu Epifania. Acest cuvant vine din greacă. Boboteaza este ascensiunea, dezvaluirea sau manifestarea Cristosului in noi, dupa invierea Crestosului nostru. Aceasta ascensiune ne conduce la Iluminarea Duhului Sfant, dupa recapitularea intregului nostru trecut in profundul Abis al răului.

O data cu Boboteaza primim Iluminarea, dar in timpul celor patruzeci de zile precedente Inaltarii ne afundam in adanci tenebre.

Pentru multi frati devine ceva de neatins si dificil sa ajungi pe culmile cele mai inalte ale Invierii, insa toti acei care termina cu fornicarea for ajunge foarte repede la aceste culmi inefabile.

Biblia ne spune urmatoarele:

"Casatoria sa fie onorata in toate, iar viata intima sa nu fie plangarita, pentru ca Dumnezeu ii va judeca pe cei fornicatori si adulteri !" (Evrei 13:4)

Cu acest verset, Biblia care este cuvantul lui Dumnezeu, ne invață mantuirea omului rezidă in mod exclusiv in magia sexuala, pentru ca patul nespurcat, departat de fornicatie si adulter, este posibil doar practicand, in locul coitului mizer, dezgustator, magia sexuala cu sotia sacerdotesa.

"Fiti atenti ca nimeni sa nu fie fornicator sau lumesc, ca Esau, care pentru o mancare si-a vandut drepturile de intai nascut !" (Evrei 12:16)

Si astfel, urmand calea sfinteniei, ne pregatim pentru Boboteaza si realizam in noi Eul Cristos.

Este nevoie ca Initiatul sa se roage zilnic la Dumnezeu. Fiecare rugaciune trebuie sa fie insotita de o cupă de vin si o bucata de paine. "Sa faceti lucrul acesta spre pomenirea mea" a spus Divinul nostru Salvator.

Preotii romani au monopolizat Sfanta Ungere si, datorita acestui fapt, sarmana umanitate a pierdut douazeci de secole fără ea. Rugati-va, fratii mei, si apoi impartiti painea si beti vinul. Aceasta invatatura solemna o datorez Ingerului Aroch, inger de comanda.

Fiecare peroana poate, in intimitate, sa se roage si sa persevereze in impartirea painii si a vinului.

Rugaciunea cea mai puternica este Tatal Nostru.

Painea si vinul se vor pune intotdeauna pe o panza curata si parfumata. Painea si vinul se pot consuma doar dupa rugaciune.

Cu painea si cu vinul intra in organismul nostru uman bilioane de atomi cristici care vin sa trezeasca toate puterile noastre oculte.

Cristos, in calitate de Cristos Cosmic, a spus:

"Eu sunt painea vietii, eu sunt painea cea vie; cine mananca din painea aceasta viu va fi in veci; cel ce mananca trupul meu si bea sangele meu ramane intru mine si eu intru el".

Acum, prin aceasta invatatura, orice fiintă umană se va putea Cristifica prin intermediul magiei sexuale si a Sfintei Ungeri euharistice.

Toti fratii trebuie sa aiba intotdeuna la indemana painea si vinul si sa persevereze zilnic in Sfanta Ungere.

Rugaciune se face intotdeuna in genunchi.

Trebuie sa stim sa ne rugam: A te ruga inseamna a conversa cu Dumnezeu.

Cand Ingerul Aroch, inger de putere, m-a invatat aceasta cheie minunata a Ungerii Gnostice, m-a invatat de asemenea sa ma rog.

Sunt inexprimable acele momente inefabile in care Ingerul Aroch, in chip de copil, in genunchi si cu mainile impreunata pe piept, ridica ochii sai puri spre cer. Chipul sau parea de foc in acel moment, si plin de iubire profunda, exclama: "Doamne, Doamne, nu ma lasa sa cad, nu ma lasa sa ies niciodata din Lumina". Apoi a impartit painea si ne-a dat sa mancam si a turnat vinul intr-un mic ulcior de argint, l-a servit in niste paharele si ne-a dat sa bem.

Acesti ingeri nu mai folosesc vechiul corp astral folosesc doar astralul superior, Veniaminul nostru, si de aceea par copii de o indescriptibila frumusete.

Acestia sunt fiii Invierii, acestia sunt fiii Vietii, iar din fruntile lor imaculate ies doar fulgere teribile.

Cu ajutorul acestor ingeri cineva poate sa se transporte cu corpul din carne si oase in starea de Jinas in locurile cele mai indepartate de pe Pamant. In timpul starii de tranzitie dintre starea de veghe si somn se poate invoca orice astfel de inger, rugandu-l sa ne transporte cu corpul fizic in locul in care dorim, iar daca ingerul consideră justă cererea noastra ne va transporta la locul dorit: va fi deajuns sa se ridice din pat plin de credinta, dar pastrand somnul (sa se vada capitolul 12 din Faptele Apostolilor).

Veniaminul unui Maestru este o achizitie pretioasa; unui Maestru ii este deajuns sa se gandeasca la o anumita persoana sau la un loc indepartat pentru a se gasi acolo in cateva momente, vazand si auzind tot ce se intampla.

Cand deja se apropie zilele Inaltarii Maestrului, acesta incepe sa perceapa in Lumile Superioare ce Constiinta, unde Lumina Spiritului straluceste, un templu inchis ale carui porti se vor deschide peste patruzeci de zile pentru a-l primi si accepta ca si locuitor autentic al lumilor inefabile ale Spiritului pur, unde straluceste iubirea inefabila a Tatalui.

Maestrul contemplă extaziat acel sublim templu inefabil asupra carei cupole triunghiulare se lasa din zbor porumbelul alb al Spiritului Sfant cu infatisarea sa divină de bătrân.

Inauntrul Maestrului Intern, in care s-a absorbit total Veniaminul nostru iubit, vibreaza intens Constiinta noastra divinala.

Ei bine, trebuie sa stim ca intre Constiinta noastra divinala si vechiul astral exista, din fericire, o raza teribila a Cristosului Cosmic, adica, al Treilea Grad de Putere al Focului, care uneste vechiul nostru corp astral cu Constiinta noastra divinala.

Aceasta raza cristica este mediatoarea intre astral si Maestrul Intern, inauntrul caruia se agita viata inefabila a Veniaminului nostru.

Raza cristica sau Kundalini al corpului astral este, asadar, ca si mâna sacra a Divinului Mantuitor al lumii, care ne scoate din Abis si ne smulge din Tenebre pentru totdeauna.

Este ca si mana salvatoare a Maestrului care se intinde spre noi pentru a ne ridica pana la templul inefabil al Tatalui.

Cristos ajunge la noi precum un hot in noapte, atunci cand ne asteptam mai putin. Trezirea lui Kundalini a corpului astral sau raza cristica este ca un fulger teribil. La inceputurile ei, Kundalini astral (raza lui Iisus Cristos) are o frumoasa culoare alba stralucitoare, dar cand deja aceasta a ajuns la dezvoltarea ei completa atunci are o sublimă culoare aurie, plina de splendoare indescriptibila.

Si este prin intermediul celui de Al Treilea Grad de Putere al Focului, cum Cristosul isi indeplineste cuvantul promis in acel pact solemn semnat cu sange al evenimentului Golgotei.

Cand Al Treilea Grad de Putere al Focului ajunge sa iasa prin partea superioara a craniului, ia infatisarea mistică a unui porumbel alb cu cap de batran: este porumbelul Spiritului Sfant, care ramane acum asezat pe cupola sublima, momentul inefabil, in care se implinesc zilele Maestrului si se deschid portile acelui templu al Tatalui.

La portile acelui templu maiestuos, unde straluceste lumina Tatalui, se vad cele doua imagini ale astralului nostru asteptand ora solemna la cere portile se deschid.

Dupa cele 33 de zile de recapitulare tenebroasa in Abis, cele trei vehicule inferioare ale noastre, sau mai bine zis, Constiinta animica a celor trei vehicule inferioare ale noastre, este examinata prin foc.

Este necesara examinarea acestor trei vehicule inferioare cu scopul de a cunoaste rezultatul recapitularile tenebroase in Abis.

Atunci, un Ierarh arunca trei pâini pe pamant, iar aceste trei pâini pocnesc precum bombe explozive si se convertesc in foc arzator...

Si acolo, intre cele trei flacari ale focului arzator, vedem atunci trei frumoase fecioare rezistand probei focului.

Aceste trei fecioare sunt Constiinta animica si principiile eterice ale corpului nostru fizic, vital si astral.

Daca vreuna din aceste femei sau tinere frumoase ar sucomba in foc, mai bine zis, ar fugi sau tremura de teroare sau ar cadea lesinata intre flacarile de foc, atunci ar ramane verificat cu acest examen, că piatra noastra era incă rău prelucrata.

Maestrul va fi in acest caz amânat pana va slefui cu asprul smirghel al durerii fiecare dintre fațetele sale.

Si cand deja diamantul sufletului nostru a fost bine slefuit si straluceste in toate splendoarea sa, atunci da, este in totalitate pregatit pentru Inaltarea Domnului.

Aceste trei fecioare sunt sufletul fiecaruia dintre cele trei vehicule ale noastre.

Pentru a dobandi Inaltarea trebuie sa extragem din fiecare din cele trei corpuri inferioare ale noastre un extract animic, pur si frumos.

Aceste trei corpuri de păcat trebuie sa ne dea un suflet divin, de laudă pentru Dumnezeu si pentru Tatal.

Acesta este misterul lui Baphomet.

Corpurile noastre fizic, vital si astral sunt minunate.

"Fericit este omul care isi umple casa cu copii: Nu se va rusina cand va vorbi cu vrajmasii sai in poarta". (Psalmi 126:5)

In acest examen vedem un sfert de paine care nu intra in stare de ardere, pentru ca el simbolizeaza corpul mental si A Patra Initiere a Misterelor Majore, la care are acces Maestru doar dupa Inaltare.

Cand Maestru iese triumfator din aceasta proba a celor 33 de zile, atunci i se arata o lampa veche si deteriorata care reprezinta veche noastra lume scufundata, si i se spune: "Acest lucru nu-ti mai foloseste".

Pur si simplu, trecutul si-a dat rodul sau, iar falsa lumina a Luciferilor tenebrosi si falsa lumina a ratiunii acum nu mai servesc la nimic. Acum avem nevoie de o noua lumina, lumina Spiritului pur, lumina Eului Cristos, lumina inefabila a Tatalui.

Trecute cele 33 de zile si apoi examenul la care este supus sufletul desfatat al corpului nostru fizic, vital si astral, Maestrul dobandeste virtuti extraordinare asupra puterilor tenebroase ale Abisului.

Dominand tentatiile pasionale pe durata acestui Sfant Post Mare, Initiatul ii fură Diavolului toate puterile si devine omnipotent si atotputernic.

Se produce o transformare in sunetul metalic al vocii sale.

Atunci tentatiile ademenitoare deja nu mai produc in el, acele stadii de provocare arzatoare. I-a furat focul Diavolului si atunci Diavolul nu mai are nici un "Mendes". Acesta este secretul teribil al lui Baphomet: lumina iese din tenebre, iar trandafirul care inmiresmeaza aerul cu aromele sale delicioase isi extrage minunatul parfum chiar din noroiul pamantului. Misterul lui Baphomet este pur si simplu un mister al Alchimiei.

Dupa aceste 33 de zile valurile furioase ale tentatiei seducatoare vor lovi in zadar cu desfraul lor scutul otelit al razboinicului. Maestru a devenit acum de otel, deja pasiunile nu mai provoaca in el supliciul lui Tantal, nelinistea cumplita a coitului.

Acum Maestrul este un dictator al forței, acum Maestru este un razboinic teribil, pentru ca i-a furat Diavolului puterea, iar tebrele, inspăimântate, fug ingrozite.

In fața valurilor furioase ale marii Rosii, tenebrele il priveau cu infinita provocare, iar Maestru suferea ardoarea teribila a setei pasionale, importiva careia mania curajos spada vointei. Acum, valurile intărâtate ale Mării Roșii il privesc infricosate, iar tenebrele, plangand, fug ingozite.

Inainte, Maestru era precum o domnisoara provocatoare pentru tenebre, insa acum tenebrele, ingrozite, il privesc ca pe un monstru care le-a furat puterile si le-a lasat dezarmate. Acesta este misterul țapului lui Mendes. Acesta este secretul extraordinar al lui Baphomet.

Picioarele tronurilor Maestrilor sunt facute din monstri, iar obiectele sacre ale templelor se sustin pe piedestale reprezentand animale.

Trei zile inainte de Inaltarea Domnului, Initiatul incepe a intra in regiuni de o frumusete inefabila, pentru ca natura nu face salturi: Natura non facit saltus.

Ziua este intotdeauna precedata de zori, iar omul trebuie sa fie mai intai copil si adolescent.

La exact treizeci si sapte de zile Initiatul, in corpul sau astral, trebuie sa revizuiasca cele douasprezece constelatii zodiacale, inauntrul carora s-a dezvoltat si a evoluat, in mod analog dezvoltarii si evolutiei fatului inauntrul uterului.

Zodiacul este originea sistemului nostru solar si matricea cosmica a sufletelor noastre.

Fiecare din cele douasprezece constelatii zodiacale are culoarea sa proprie.

Lumina Leului are o frumoasa culoare galben- aurile, iar Initiatul revizuieste toate cele douasprezece constelatii zodiacale in ordine inversă până ajunge la Leu.

Aceasta constelatie guverneaza inima, care este templul Intimului. Acum isi vor explica discipolii nostrii de ce facem inconjurul total al zodiacului pana se ajunge la Leu.

Noi suntem fiii Domnilor Flăcării, al căror locaș este constelatia Leului. Evolutia noastra incepe si se termina in Leu.

Din punct de vedere spiritual fiecare suflet uman il are pe Tatăl său care este in ceruri, dar Domnii Flacarii ne-au inzestrat cu corp spiritual si corp carnal si din acest punct de vedere noi suntem fii ai Domnilor Flacarii.

Lumina este substanta seminala, iar sămânța celor douasprezece constelatii zodiacale ne-a dezvoltat in interiorul uterului acestui Zodiac.

Lumina este intotdeauna insotita de Verbul luminos.

Substratum-ul cuvantului vorbit este cuvantul solar. Deja stim că Logosul răsună. Ei bine, există douazeci si patru de vocale pe care Initiatul le vede si le aude. Aceste douazeci si patru de vocale corespund celor douasprezece semne zodiacale.

Cele douazeci si patru de melodii ale Zodiacului rasună in intreaga Creatie cu intreaga beatitudine grandioasa a Mahamvantarei. Acesta este Verbul lui Dumnezeu, sustinand Universul neclintit in mersul lui. (Să se vadă "Logos, Mantra, Magie" de Krumm Heller, Huiracocha)

Implinit Sfantul Post Mare, urmeaza Inaltarea Domnului, iar atunci Initiatul este primit cu sarbatoare mare si muzica delicioasa in acel templu inefabil al Regatului Spiritului.

Este foarte interesanta noaptea Inaltarii. Casa Initiatului este invadata de milioane de Magi Negri care, plini de ura, incearca sa-l prinda pe Maestru, ofensati sa vada ca le mai scapa inca un suflet in Regatul Inefabil al Luminii.

Maestrul trebuie sa ceara in templu porumbelul Spiritului Sfant.

"Si Eu va zic vouă : Cereti si vi se va da; cautati si veti afla; bateti si vi se va deschide. Că oricine cere, ia; si cel ce cauta gaseste, si celui ce bate i se va deschide. Si care tata dintre voi, daca îi va cere fiul pâine, oare ii va da piatră ? Sau daca îi va cere pește, oare îi va da in loc șarpe? Sau daca-i va cere un ou, îi va da scorpie ? Deci daca voi, răi fiind, știți sa dați fiilor vostri daruri bune, cu cât mai mult Tatal vostru Cel din ceruri va da Duh Sfant celor care il cer de la El !" (Luca 11:9-13)

Inaltarea Maestrului este anuntata de patru ingeri ai Templului, care, orientati catre cele patru puncte cardinale al Pamantului, fac sa rasune fiecare trompeta sa, iar atunci Fiul, adica astralul nostru, este ridicat pana sus, pana la Ceruri si asa se implinesc Sfintele Scripturi care spun textual urmatoarele:

"Ci veti lua putere, venind Duhul Sfant peste voi, si imi veti fi Mie martori in Ierusalim si in toata Iudeea si in Samaria si pana la marginea pamantului.

Si zicand acestea, pe cand ei priveau, S-a inaltat si un nor L-a luat de la ochii lor." (Fapte 1:8,9)

Din acest moment, Maestrul este primit sus, in lumile Superioare de Constiinta, iar Cele Sapte Cuvinte ale Calvarului il fac omnipotent.

"Cand Fiul Omului va veni in gloria Sa, impreuna cu toti ingerii, El Se va aseza pe tronul Sau glorios." (Matei 25:31)

Fiul Omului este sufletul nostru care acum se aseaza pe tronul sau de glorie.

"Celui victorios ii voi da un loc impreuna cu Mine pe tronul Meu, la fel cum Eu am fost victorios si am stat impreuna cu Tatal meu pe tronul Lui." (Apocalipsa 3:21)

Tronul Intimului este Tronul Tatalui, iar cel ce invinge se aseaza cu Intimul sau pe tronul sau. Si astfel se implineste cuvantul promis de Cristos pe muntele Calvarului.

De aceea a venit cristosul, pentru a salva umanitatea, iar in acest fel a salvat-o. Scripturile gnostice spun astfel:

"Şi Iisus, divinul Mare Sacerdot Gnostic, a intonat o dulce cantare spre lauda Marelui Nume şi a zis ucenicilor lui: Veniți la mine. Și ei așa făcură. Apoi, se întoarse spre cele patru puncte cardinale, își largi privirea sa liniştită şi pronuță Numele profund sacru: IEU, îi binecuvântă şi suflă asupra ochilor lor.
Priviți spre inalt! spuse. Acum sunteți clarvăzători. Iar ei ridicară privirea precum Iisus le-a indicat şi văzură o mare Lumină pe care nici o făptură umană nu ar putea-o descrie.
Şi Marele Sacerdot spuse: Luați-vă privirea de la Marea Lumină şi priviți spre cealaltă parte. Şi atunci văzură un mare Foc, Apă, Vin şi Sânge.
Şi Marele Sacerdot continuă: Cu adevărat eu vă zic, nimic nu am adus pe lume, decât Focul, Apa, Vinul și Sângele Răscumpărării. Am adus Focul și Apa din Regiunea Luminii, de unde se găsește Lumina. Și am adus Vinul şi Sângele din Sălașul lui Barbelo.

După un timp Tatăl mi-a trimis Spiritul Sfânt sub forma unui porumbel alb.

Dar ascultați: Focul, Apa și Vinul sunt pentru purificarea și iertarea păcatelor. Sângele ce mi-a fost dat ca simbol al corpului uman, l-am primit în Sălașul lui Barbelo, de la Marea Forță a Dumnezeului Universal.

Spiritul Sfânt, precum în mine, coboară la toți și îi ridică la Regiunea Supremă a Luminii. De aceea v-am spus că am venit să aduc Foc pe Pământ, care este totuna cu a coborâ pentru a răscumpăra păcatele lumii prin foc.

De aceea Isus repetă: Dacă ai ști și ai cunoaște marele Dar al lui Dumnezeu, și ai ști cine este cel vă vorbește și vă zice: Dați-mi să beau, tu mi-ai cere să-ți dau din fântâna Eternă ce este izvor de dulce ambrozie te-ai transforma în însuși Izvorul de Viața.

Și ridică Potirul, îl binecuvântă și-l oferi tuturor spunând:

Acesta este Sângele Alianței, care s-a vărsat pentru voi pentru iertarea păcatelor. Și de aceea au înfipt lancea în coasta mea, ca din rana mea sa curgă Apă și Sânge.

Şi Marele Sacerdot Isus a spus discipolilor săi: Aduceți-mi Foc şi ramuri de vie, şi ei așa au făcut. Puse ofranda pe Altar și puse o cupă de vin la dreapta și una la stânga și o cupă cu apă în fața Vinului.

Și a pus Pâine dupa câți îl ascultau. Și Marele Sacerdot Isus a rămas îmbrăcat în veșminte albe iar Apostolii îl imitară.

Acesta este Corpul meu, primeste-l pentru Mantuirea ta.

Acesta este Sangele meu, primeste-l, caci a fost varsat pentru a mantui lumea." (din Slujba Gnostica)

Acesta este Mesajul Varsatorului, acesta este Mesajul Noii Ere.

"Daca cineva scoate din cuvintele cartii acestei profetii - Dumnezeu ii va lua partea de la pomul vietii si din cetatea sfanta, care sunt descrise in aceasta carte.

Cel care depune marturie cu privire la aceste lucruri spune: Da, Eu vin curand. Amin, asa sa fie, Doamne Iisuse !

Harul Domnului Nostru Iisus Cristos sa fie cu voi toti. Amin." (Apocalipsa 22-19-21)

CELE ȘAPTE CUVINTE - Samael Aun Weor